Упаковка, як елемент візуального маркетингу – Бест Друк

Упаковка, як елемент візуального маркетингу

 

 

У вас було таке, що ви заходили в магазин, обирали бажаний товар, а коли продавці поміщали його в паперову обгортку – розчаровувалися та засмучувалися через зовнішній вигляд упаковки?

Так-так, зіпсувати позитивне враження від покупки дуже просто. Але завжди є вихід! Оригінальна та цікава упаковка не просто сприяє візуальному задоволенню від придбання того чи іншого товару, але й неодноразово нагадуватиме про Вашу продукцію. По-перше, небанальні коробки можуть неодноразово використовуватися самим покупцем, по-друге, вони здатні служити засобом для транспортації подарунків своїм друзям, а це вже пряме звернення до потенційних клієнтів. І варто подбати, щоб це звернення володіло всією необхідною інформацією.

Основні характеристики функціональної упаковки:

  • має позитивний вплив на сприйняття товару
  • захищає  продукцію від пошкоджень
  • привертає увагу потенційних клієнтів
  • забезпечує інформативність

Гаразд, з цим розібралися. Прийшов час розглянути приклади!

 

Ось Ви придбали квіти і тепер думаєте як доставити їх на свято, щоб не зіпсувати в дорозі. З оригінальною упаковкою це просто та зручно! Таке рішення не тільки виглядає красиво, але й проявляє турботу за емоції того, хто даруватиме та отримуватиме букет.

Для мініатюрних товарів є ідея зробити упаковку-шкатулку, яка потім слугуватиме для зберігання різноманітних дрібничок.

Не завжди є змога зробити свою упаковку функціональною чи практичною, але завжди є шанс потурбуватися про її естетизм.

Така стилізація коробки виділяє продукцію ще до її розпакування. Придивіться самі, ці лінії – це чудовий приклад того, що краса в деталях. Мінімалістичний та лаконічний малюнок на коробці є продовженням логотипу компанії. Такий підхід свідчить про уважність до споживача, адже якщо власник дбає навіть про візерунок на коробці, значить й до розробки товару приклалася рука професіоналів.

Ще один приклад креативу! Погодьтеся, що Ви теж захотіли придбати чай в подібній упаковці, хоча б для того, щоб вона тішила око тих, хто заходить на Вашу кухню.

Зручна, екологічна, функціональна коробка для футболки. І головне – навіть після того, як одяг зноситься – для такого тубусу можна вигадати безліч інших застосувань.

 

Надіємося, ці  приклади надихнули Вас на розробку індивідуальної коробки!

А якщо Ви вважаєте, що для цього ще рано – розпочніть із розробки стікерів у фірмовому стилі продукції. На них також можна розмістити лого, назву та слоган, а головне – їх можна наклеювати на будь-яку коробку чи пакет.

Спробуйте відрізнятися і Ви відчуєте, як змінюються продажі Вашого товару!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Name *