Упаковка, як елемент візуального маркетингу (частина 2) – Бест Друк

Упаковка, як елемент візуального маркетингу (частина 2)

 

 

В попередньому дописі ми подали далеко не всі інсайди пов’язані з упаковкою. Як коробка може виділити Ваш продукт, якщо Ви продаєте його через інтернет-магазин? Що приховує така специфіка продажів? Та до чого тут картонний чоловічок? Цікаво? Тоді мерщій дізнаватися!

best-druk

 

Щоб розробити унікальну упаковку – доведеться хоча б на кілька хвилин уявити себе дизайнером одягу, адже для товару вона грає таку ж роль, як вдале вбрання для кожного із нас.

Розмістіть перед собою Вашу продукцію та опишіть її, як людину. Поставте собі запитання який її стиль? В чому їй комфортно? Що підкреслить її переваги? Відповіді на ці запитання наблизять Вас до створення унікального дизайну, який працюватиме на Ваш товар. Тепер достатньо звернутися в якісну поліграфію, яка візьме відповідальність за ідеальний стан упаковок. 

Але ми говоримо не про звичну вітрину, а  інтернет-магазин, де красива упаковка не стоїть поруч з товаром та не привертає до себе стільки уваги.

Що робити?

Поруч із фотографіями продукції, розмішувати фото самої упаковки. Часто, це підкреслює сам товар та допомагає розкрити його витонченість. 

Мало того, що фінальне упакування товару часто залишається для покупця сюрпризом – дизайн Вашої упаковки, швидше за все, перекриє захисна плівка чи додаткова коробка перевізника. Це ще більше відтермінує враження. Та й з розгортанням кожного нового шару – інтерес до нього згасатиме. 

Що робити?

Якщо перевізник вперто обгортає Вашу упаковку – попросіть його наклеїти зверху дизайнерський стікер Вашого бренду.

 Факт самої доставки також має свої нюанси: деколи товари перевозять на значні відстані, іноді – вони крихкі та можуть розбитися

Що робити?

Врахувати, що коробка Вашого товару повинна витримати навіть падіння з висоти 1,5 метра. Не забувайте про різноманітні наповнювачі, які зафіксують товар всередині коробки та будуть помякшувати можливі удари.

Кілька корисних кейсів

Допоки Ви тільки вигадуєте, як привернути увагу до продукції, компанії-гіганти вже давно ставлять ставки на упаковки. Ми підібрали кілька прикладів, які, якщо й не стануть в нагоді, то точно надихнуть Вас на нові ідеї!

Лідер інтернет-торгівлі Amazon та їх креативна команда ще раз доказала, що завжди є змога подивитися на речі під іншим кутом. Так з’явилася історія картонного чоловічка Danbо. Фото з цим персонажем, свого часу, набрало більше 4000 переглядів на Flicr, а пригоди за його участі продовжують виникати й сьогодні. Цікаво те, що ця іграшка – хороший канал реклами сайту, а вірусність, яку здобули публікації – постійно нагадували користувачам про те, що пора зробити нове замовлення. 

“Упаковка майбутнього” вбиває одразу трьох зайців: показує обличчя товару, підкреслює назву моделі Air. До того ж, робить доставку більш простою, забезпечуючи зручну та надійну транспортабельність.

При подібному підході, клієнт звертає увагу на упаковку, але не акцентує свою увагу виключно на ній, тобто виконується головна умова – продукт запам’ятовується!

Naturebox – підтвердження того, що упаковка – обличчя товару, а продукт – його серце. Розробники вирішили зробити акцент на винятковій якості продуктів, їхній свіжості, яка доставляється до столу покупця. І не прогадали! Із введенням нового дизайну продажі компанії помітно зросли!

А як інакше, якщо перед тобою бажаний товар, а на його упаковці, крім логотипу, зображені адрес сайту, слоган інтернет-магазину, а в коробці ще й візитка з контактами! Звісно, – залишається лише купувати ще!

Замість підсумків

Якісна та креативна коробка – не обов’язково свідчить про те, що в її створення було вкладено неймовірні кошти. Деколи, щоб зробити упаковку потужним та ефективним інструментом маркетингу, потрібно подивитися на свій товар по-новому.

Головне – безмежно любити свій продукт та знати його особливості. А з офомленням ваших ідей – допоможе хороша поліграфія 🙂 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Name *