Флаєри, які не хочеться відправити в смітник – Бест Друк

Флаєри, які не хочеться відправити в смітник

 

  Хтось замислювався, чому “флаєр” отримав саме таку назву? Якщо заглибитися в етимологію слова – побачимо, що походить воно він англійського flyer –  “літаючий”. І з цим пов’язана їх першопочаткова мета.

  Спершу, флаєр був нелегальною листівкою, зміст якої містив пропаганду, або незаконні ідеї. Тому для їх розповсюдження вдавалися до оригінальних способів поширення. Флаєри розкидали з дахів будинків або залишити пачку листівок на тротуарі, довіривши їх доставку вітру. Через такий спосіб поширення, вони й отримали свою назву.

  Сьогодні поширення флаєрів стало зовсім не видовищним явищем. Вони служать засобом для реклами, ціль якої зібрати якомога більшу цільову аудиторію напередодні проведення певних заходів чи акцій. Компанії витрачають багато ресурсів, аби розробити дизайн власних флаєрів, але не всі працюють як слід. Здебільшого, 80% перехожих навіть не звертають увагу на текст, який знаходиться на флаєрі.

  Так що робити для того, аби флаєр із вашими пропозиціями не полетів у смітник? Вірно! Подбати про яскравий дизайн та лаконічний зміст, який не тільки змусить привернути увагу, але й перетворить буденний флаєр у витвір мистецтва з яким буде боляче розпрощатися 🙂

Додай більше кольорів:

Вибір вірно продуманої кольористики – забезпечить увагу того, хто отримав ваш флаєр. Візьміть за основу яскравий принт, зробіть акцент на основних елементах, виділіть дату та ціну. Це все – запорука успіху вашої промо-акції.  

Перейди на “темну сторону”

Для елегантної продукції, або зображення нічної вечірки – радимо використовувати темні тони. Насправді, акуратний чорний фон здатний привернути стільки ж уваги, як і яскраві елементи, що кидаються в очі.

Відмовся від зайвого

Чим більше тексту – тим менша ймовірність, що хтось його прочитає. Завжди користуйтеся цим правилом, коли продумуєте дизайн флаєра. 

Обігруй сенс!

Дуже важко викинути флаєр на якому зображені улюблені герої або актуальні теми.

Задай запитання

Риторичне запитання здатне спровокувати роздуми потенційного клієнта та залучити його до ознайомлення із вашою продукцією.

Незвичний погляд

Пограйтеся із перспективою, лініями та типографікою. Це дозволить зосередитися саме на вашому флаєрі.

 

Креатив та експерементуй! А ми завжди раді допомогти тобі в цьому!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Name *