Найавторитетніші видання зробили підсумки року, Pantone визначив головний колір 2019 року, дизайнери продемонстрували основні тенденції прийдешнього року. Ми подумали і вирішили зібрати всю цю інформацію і спрогнозувати яким ж буде дизайн поліграфії у 2019.
Адаптивні логотипи
Так, це важливо не тільки для сайтів, але й для поліграфії.
Розробивши свій унікальний дизайн логотипу, – Ви зможете зекономити місце на візитці, вказувати мініатюру на конвертах та друкувати її на фірмових папках. Це чудове рішення для довгих назв компаній, які точно неестетично виглядатимуть на невеличкій друкованій продукції.
Градієнт
Наприкінці 2007 року в дизайн увірвалася епоха плоского дизайну, відтоді градієнти дещо втратили свою популярність.
Проте вже через десять років плоский дизайн дійшов до співпраці із змінними кольорами, розпочавши своє вдосконалення пліч-о-пліч із градієнтом.
У 2019 році плоский дизайн разом із градієнтом ще не раз використовуватиметься у дизайні. Тому поліграфістам слід подбати про якісне відтворення кольорової палітри при друці.
Глибина (з напівплоским дизайном)
Тіні офіційно повернулися ще в 2018 році та не збираються покидати дизайнерські тренди протягом усього року.
Погляньте, як вдало використовує цей тренд візитка Galaxii від Boorykin:
Використання дуотонів
Дуотони традиційно створюються завдяки друку півтонів, де одні півтони надруковані поверх інших, контрастних кольорів. Це створює двотонні зображення. Ця техніка друку перейшла в цифрові технології, а тепер знов повертається в друк разом із різними варіаціями тонів: монотони, тритони, квадтони та “підроблені дуотони”.
Головне – вдало їх використати ?
Візерунки, натхненні 80-ми і 90-ми роками
Від пастелі до неонових кольорів. Схеми з 80-90-х років знов завойовують популярність.
Так що очікуємо переходу від ультра-плоских конструкцій до абстрактних та геометричних візерунків, які натхненні ностальгією.
Жирна типографіка
У 2019 році, ви станете свідками, як працює принцип “чим більше та сміливіше – тим краще”. Дизайнери обиратимуть громіздкі художні ефекти, надмірно великі розміри шрифтів і величезні заголовки.
Використання авторської ілюстрації
Попит на мистецьке графічне мистецтво та ілюстрації активно ростиме у новому році.
Погодьтеся, що поліграфія, розроблена в такий спосіб отримує додаткові бали до крутості та точно краще запам’ятвується вашим клієнтам:
Вінтаж
Вінтаж не є новим трендом, але залишатиметься сильним в 2019 році.
Окрім того, що вінтаж знову в моді, цікаво спостерігати за битвою титанів, адже на арені дизайну досі панує мінімалізм, який суперечить даному віянню.
Поглянемо якою дорогою підуть бренди та що виявиться більш доцільним та актуальним.
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.