Що таке буклет і які бувають види буклетів (види, форми, як вибрати буклет)

Що таке буклет і які бувають види буклетів (види, форми, як вибрати буклет)

     Буклет – це різновид поліграфічної продукції, що використовується в рекламних, інформаційних, освітніх цілях. На буклетах можна розмістити рекламну або будь-яку іншу інформацію в структурованому і впорядкованому вигляді, що полегшує сприйняття навіть досить великого за обсягом тексту. Формат буклету залежить від призначення поліграфічної продукції, можливостей замовника та інших супутніх умов.

 

     Перевага даного поліграфічного продукту в порівнянні з листівками, флаєрами і іншими типами рекламної друкованої продукції в тому, що буклети виглядають більш дорого і солідно, а також там можна розмістити більше важливої інформації. Даний ефект досягається лише складанням листа по акуратним лініям згину, таким чином він набуває вигляду, схожого до брошури або зошита.

 

     Різновиди буклетів

 

     У виготовленні буклету застосовується тільки згинання листів. Тобто всі сторінки являють собою єдиний лист, складений різним способами. Існує декілька видів буклетів, що розрізняються за своєю формою:

 

  • Простий: лист з єдиною лінією згину (одним фальцем);
  • Євробуклет (або лифлет) – лист, який має 2 лінії згину (два фальца);
  • Багатосторінковий – представляє собою довгий лист з кількістю складань більше двох.

 

     Можливі також різні варіації складань буклету. Основні типи: «серветка» і «гармошка». Назви говорять самі за себе: в першому випадку складання всі згини направляються в одну сторону, як у серветки, у другому – кожен згин направляється протилежно від попереднього.

 

     За функціональним призначенням буклети поділяються на:

 

  • Іміджеві. Мають на меті формування позитивного образу компанії, з цієї ж причини вимоги до їх оформлення, дизайну і якості досить високі. Завдання такого буклету – залучити потенційного споживача і сформувати у нього бажання скористатися продуктами або послугами компанії. При оформленні таких буклетів часто використовуються оригінальні ідеї дизайнерів, насичені яскраві фарби. Буклети даного типу – своєрідне обличчя фірми, тому вони повинні виглядати солідно і дорого.

 

  • Інформаційні (рекламні). Такі буклети покликані збільшити кількість продажів і залучити клієнтів. Вони зазвичай містять відомості про продукцію компанії, представлені лаконічно і коротко. Часто буклети рекламного характеру містять привабливі візуальні елементи, які покликані відразу «чіпляти» увагу клієнта. Їх можна зустріти в різних магазинах і супермаркетах, банківських установах, на виставках і тематичних форумах. Представляють мінімум інформації про бренд або компанію, а максимум про знижки, особливі умови або проведення акцій.

 

  • Для поштових розсилок. Поштові буклети призначені в основному для постійних споживачів послуг і товарів фірми. Такі буклети замовляють для індивідуальної розсилки клієнтам.

 

  • Буклети для проведення рекламних акцій (так званих «SalesPromotion»), сповіщають потенційних споживачів про проведення різних заходів – сезонних розпродажів, знижок, оформлень дисконтних карт.

 

  • Запрошення. Буклет, що містить персональне або загальне запрошення на певний захід. В основному виготовляється з дизайнерського паперу або картону з мінімальним друком. Може бути прикрашений додатковими елементами (стрічками, тисненням тощо).

 

     Замовляючи в поліграфічної компанії буклет, досить вказати його різновид, і менеджер сам підкаже, на якому папері і яким чином його краще виготовити.

 

     Різновиди буклетів за кольором і видом паперу

 

     Повноколірний буклет, надрукований з двох сторін, називається лифлет. Цей вид продукції замовляється найчастіше. Крім нього, є одноколірні вироби. Найчастіше друкуються на крейдованому папері щільністю від 130 г / м2, це, можна сказати, золота середина у виборі матеріалу для друку.

 

     Якщо ж потрібен креатив, можна використати не тільки дизайнерський папір, але також інші види післядрукарської обробки, наприклад висікання. В цьому випадку буклету можна надати абсолютно різні форми. Наприклад, він може бути з округленими кутами, у вигляді арки, з різьбленими краями тощо. Все залежить від наявного макета, побажань замовника і технічних можливостей обладнання.

Залишити відповідь

останні новини

Secured By miniOrange