Ми зібрали рекламні оголошення, які демонструють вражаючий графічний дизайн, що захоплює увагу і викликає щирі емоції.
FoodForward
Оголошення від JWT спирається на потужну типографіку.
FoodForward SA – це організація, яка збирає та переробляє залишки продуктів харчування для того, щоб нагодувати голодуючих жителів Південної Африки.
JWT створили цю друковану рекламну кампанію для з виразно текстурним написом і ефективної кольо- ровою гамою, яка по-справжньому передає дух святкового періоду.
Verdant Zeal
Приклад того, як текстура передає настрій
Verdant Zeal — маркетингове агентство з офісами в Нігерії, Гані та Гамбії. Їх друкована реклама – це благодійна акція, яка спонукає жертвувати речі нужденним. У цій рекламі проста ідея блискуче працює за рахунок ефективного використання іконок і заземленого, текстурованого фону, який змушує сприймати її скоріше не як дизайнерське рішення, а як реальне фізичне переживання.
Ecovia
Як виграти за рахунок поєднання шрифтів, мінімалізму та акцентк на одній простій деталі
Бразильське рекламне агентство Terremoto Propaganda розробило соціальний плакат для Ecovia, пере- творивши негативний посил «do not drink and drive» (не пий за кермом) в позитивний (пий воду замість пива). Дизайн успішно використовує порожній простір, працюючи з оригінальною, трафаретного вільною кольоровою гамою, і прекрасно врівноважує цілий ряд різних шрифтів. Все це поєднує вдалий посил, нетипова концепція та оригінальний текст.
Cia Athletica
Навіть білий фон здатний привнести святковий настрій
Рекламне агентство Portal Publicidade розробило рекламну друковану кампанію для бразильського рі- тейлера спортивного одягу Cia Athletica. За основним концептом – це демонтрація того, що білий простір може асоціюватися із снігом. Підзаголовок до постеру говорить: «Різдво має безліч персонажів, які втратили форму. Не будь одним з них “.
Salvation Army
Make It Simple додає тему Різдва лише за рахунок влучного тексту
Агентство з Хельсінкі – Make It Simple, створило цю рекламну кампанію для благодійної організації – Salvation Army. Головний посил передається лише тематичним кольором та текстом, а червоно-біла палітра символізує одночасно і рятувальний круг, як метафору порятунку, і вказує на дух Різдва.
Triumph
Деколи Різдвяна тема добре вписується в будені сюжети
Погляньте на зірку, яка не просто так з’явилася на зображенні. До того ж слоган компанії ще раз робить референс до теми Різдва.
Red Cross
Provid здійснив цілий виклик, представивши мішок з кров’ю у вигляді святкового атрибуту
Реклама для Товариства Червоного Хреста України, яка була створена агентством Provid. Деталізований фотореалістичний мішок крові у вигляді різдвяної панчохи шокує, викликає інтерес та працює на створення правильної атмосфери.
Relate
Не треба надто багато кольорів, щоб створити настрій
У той час як більшість різдвяної друкованої реклами відображає щастя і позитив, Relate зосередилися на сумній стороні свята. Проте навіть такий задум здатний викликати посмішку. Робота рекламного агентства Big Communications використовує оригінальну колірну палітру. Червоні і зелені кольори змогли б стати більш традиційним поєднанням, але представлений вибір із заспокійливим фоном працює краще, передаючи ідею боротьби із особистою кризою.
Stihl
Істина в балансі
Stihl – відомий німецький виробник бензопил та інших електроінструментів. Компанія вирішила замінити традиційну клішовану ялинку на елемент, який більше відповідає їх тематиці.
Harvey Nichols
Можливо це «поганий подарунок», але ми все одно хочемо його купити через вдалу упаковку!
З одного боку, ця рекламна кампанії для елітного британського магазину Harvey Nichols, показує нашу жадібну сторону. З іншого – розкішна упаковка з витонченими шрифтами фейкового «поганого подарунка» виглядає так, що нам неодмінно хочеться його купити. Робота від Adam & Eve DDB отримує похвалу та завершує нашу підбірку.
А Ви придумали, як можете обіграти свою діяльність напередодні Різдва?
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.