Бренд — це не просто поняття. Це сукупність характеристик, асоціацій, думок та емоцій, які викликає певний продукт. Річ в тім, що досягається цей ефект не тільки завдяки сервісу і якості товару, але й за допомогою візуальних елементів, які покликані виділити саме цей продукт з-поміж інших.
Сьогодні ми поговоримо про виробників брендового одягу. Як створити унікальний візуальний стиль, який стане обличчям продукції? Що потрібно знати, щоб поліграфія допомогла реалізовувати успішну політику комунікації з Вашими клієнтами? Що замовляти, звертаючись в компанію з виготовлення поліграфії?
Для того, щоб не прогадати з візуальним оформленням вашого бренду, насамперед, важливо проаналізувати та зрозуміти потреби покупців. Саме це першопочаткове завдання при брендингу дизайнерського одягу, створені його логотипу, фірмового шрифту та підборі кольорів, з яким надалі асоціюватиметься бренд. Ретельно подумайте про те, з чим асоціюється Ваш одяг, які функції він виконує, хто його одягатиме та на які події використовуватиме. Це дасть розуміння першопочаткового візуального образу та допоможе скласти грамотний бренд-бук.
Від цього ми і відштовхуємося.
Продумавши візуальну частину, яка відпозиціонує Вас від конкурентів, можна рухатися далі – до розповіді про те, хто Ви, як з’явилися на ринку і в чому унікальність Вашого товару. В цьому допоможуть різноманітні канали реклами. Серед них і поліграфія.
Для того, щоб поліграфічна продукція допомогла розповісти про Вас більше – радимо використовувати:
- Бірки
- Хенгери на тканину
- Упаковки
- Етикетки
- Інструкції за доглядом
- Гарантійні талони
- Чеки
Навіть, якщо Ви ніколи не думали про можливість розміщення власної бренд-айдентики на цій поліграфії – ми постараємося розкрити, чому саме на ній індивідуальний стиль Вашої фірми працюватиме найкраще.
Бірки та етикетки – це те на що покупець звертає свою увагу в першу чергу. В залежності від концепції бренду, Ви можете замовити текстильні, картонні та пластикові бірки. Розташовуючи на них не тільки склад та розмір, але й свій логотип та слоган – ви комунікуєте з клієнтом, звертаєтеся до нього. Цього сезону особливо актуальна індивідуалізація, тому сміливо залишайте “послання” на бірках своїх колекцій і це обов’язково знайде відгук та збільшить продажі.
Хенгери – необхідний елемент для тих, хто працює з презентацією тканин. Якщо ви виробляєте одяг під індивідуальні замовлення – без цієї речі в шоу-румах просто не обійтися. Додайте на свої хенгери додаткові елементи, скористайтеся тисненням чи ламінацією, спробуйте виділитися за допомогою форми чи матеріалу. Нагадуємо, що у Бест-Друк можна замовити хенгери для тканини на будь-який смак ?
Інструкції за доглядом за одягом привертають значно більше уваги, аніж можна собі уявити. Усі покупці знайомляться з режимом та температурою прання, зберіганням, особливостями експлуатації… Тому Ви можете зробити хід конем та розмістити неочікуване послання клієнтам з своїм індивідуальним стилем саме на них.
Те ж саме стосується гарантійних талонів. Це так річ, яка залишиться з покупцем ще надовго. І тільки в Ваших інтересах надрукувати її не на робочому принтері, а додати трішки новизни та замовити фірмові гарантійні талони в професійній поліграфії!
Чеки – ще один несподіваний канал реклами. Якщо Ваш бренд розкрутився до власного магазину чи шоу-руму, обов’язково врахуйте, що можна розмістити елементи бренд-айдентики на зворотній стороні чеків. А якщо добавити на них цитату дня чи автограф блогера-інфлюенсера, який рекламував Ваш одяг – Ви помітите, як зменшиться відсоток відмов від чеків ?
І, звісно, упаковка. Ми розповідали про те, як зробити оригінальні пакетита як перетворити звичайну упаковку в мистецтво. Якщо якісь із наших ідей припадуть Вам до смаку – ми з радістю виконаємо щось подібне для Вашого бізнесу!
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.