Ні для кого не секрет, що карантин продовжили. Проте, це не привід опускати руки, та відкладати усі справи на потім. Підготували для вас декілька порад із чого можна почати підготовку роботи із вашим бізнесом щоб взяти хороший старт.
1) Згенеруйте нові ідеї. Не секрет, що більшість часу, ми надто зайняті, щоб генерувати нові ідеї для просування продукту чи послуги. Постійні документи, переговори, рутинна робота, зустрічі чи інші речі, які забирають багато часу. Проте зараз, у більшості таких відмовок ви не знайдете, тому це ідеальний час для свіжих ідей, що можуть допомогти вам кардинально помінятися. Головне все добре обдимайте.
2)Презентуйте продукти по-новому. Криза вплинула на багатьох і по-різному, у когось змінився підхід, у когось продукція, а хтось перевернув усе з ніг на голову. Більшість каталогів, що презентували ваші послуги та продукти застраріли, пора уже вдихнути у них нове життя, або підготувати для цього фундамент. Перегляньте свої каталоги презентатори, та внесіть корективи.
3)Взаємодія із клієнтами. Якщо ви вирішили, що карантин це час повної зупинки — ви помилилися. Так, багатьом важко зараз надати послуги, чи продавати товари, але мовчати це точно не вихід, адже поки ви будете мовчати, за вас говоритимуть конкуренти, переманюючи свої клієнтів. Усі мають можливість спілкуватися з аудиторією через інтернет, проте реалії такі, що життя триває, люди ходять вулицями і там також можна з ними говорити. Перегляньте якої ж поліграфії вам не хватає, та сплануйте свою тактику та стратегію дій, а в цьому вам допоможе поліграфія для бізнесу.
Карантин дає нам як труднощі так і можливості й найбільш непродуктивна справа якою можна зараз зайнятися — бідкаючись плисти за течією. Тож беріться за штурвал та починайте діяти, адже потім може стати пізно.
На останок, хочемо усім побажати успіху та вийти із цієї кризи кращими ніж були до неї.
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.