Поліграфія – це, беззаперечно, один із основних інструментів маркетингової комунікації. Вона інформує, представляє, рекламує та ще й сполучає клієнта та продукт, якщо Ви підійдете до її виготовлення разом з Бест-Друк.
1. Знайомство
Головним атрибутом у знайомстві Вашої компанії (магазину, організації) з клієнтами є вивіска. Саме вона допомагає зрозуміти перехожим, що знаходиться за стінами закладу. Примітки “продукти”, “дитячий одяг” чи “побутова хімія” під назвою – найкращий спосіб сказати: “У нас є те, що Ви шукаєте. Зайдіть та перевірте самі!”. Особливо важливо врахувати це уточнення на етапі відкриття, коли магазин тільки розпочинає свою діяльність, а покупці лише приглядаються до того, що ви пропонуєте. Це стосується й відомих брендів. Навіть якщо вони впевненні в своїй пізнаваності на 100%, більшість компаній все ж замовляють додаткові зовнішні наклейки чи плакати, де окрім назви розміщується текст, що передає суть їх діяльності.
Наша порада: замовляйте невеликі тиражі, проте переконайтеся, що Ви обрали найвищий рівень якості.
2. Спрямовування
Якщо ви подбали про те, що клієнти зрозуміють на чому Ви спеціалізуєтеся – переходьте до наступного кроку. Спрямовуйте.
Виготовлення вказівників актуально для компаній та закладів, які знаходяться в місцях, які важко знайти (наприклад, ваш офіс знаходиться у дворі, а не на жвавій, прохідній вулиці). В такому разі краще попередити клієнтів, як до Вас добратися, розмістивши перед входом у двір помітний вказівник з назвою компанії та напрямком подальшого руху.
Якщо Ви орендуєте офіс в бізнес-центрі і видихнули з полегшенням, що Вас знайти легше – не поспішайте з висновками. Вам не обійтися без табличок, які вкажуть на те, що Ваш клієнт знайшов ті двері, які йому потрібні
Наша порада: будьте яскравими. Можливо, саме унікальна табличка змусить клієнтів постукати саме в ваші двері ?
3. Інформування
Навіщо друкувати графік роботи — очевидно. Це базовий елемент, який полегшить життя клієнта, пропонуючи оптимальний час для покупок, консультацій та прийомів.
Наша порада: друкуйте надовго. Ми знаємо наскільки важливо виготовити якісний графік роботи, адже ніхто не хоче дезорієнтувати клієнтів затертими цифрами та нечитабельними днями тижня?
4. Пропозиція
Після того, як Ви змогли забезпечити комфортний шлях клієнта до вашого закладу – прийшов час поговорити про те, як спрямувати його до продукту, який він захоче придбати.
Для цієї цілі згодяться воблери. Це невеличкі рекламні елементи, які виготовляються з картону, пластика чи щільного паперу. Попри свій розмір, вони одразу впадають в очі. Психологи стверджують, що максимальний ефект воблери дають тоді, коли розміщуються поруч з продукцією, яка рекламується зовні. Так мозок запускає сигнал про потребу придбати саме цей товар.
Наша порада: чим менший час на пошук продукту – тим менша ймовірність, що клієнт передумає. Виготовляйте поліграфію, яка привертає увагу та виділяється!
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.