Кожного дня увагу споживача привертають сотні яскравих рекламних оголошень. У вас є одна-дві секунди, щоб привернути увагу покупця, і за ці секунди змагаються одразу декілька брендів.
При цьому робота може вестися по декількох шляхах. Привернути увагу потенційного споживача можна не тільки за рахунок реклами та знижок, а й через продуманий брендинг, до якого відносяться фірмова упаковка товару, коробки, наклейки на продукцію і бірки.
Базові принципи створення упаковки
Всім нам відомий простий принцип – товар продає його упаковка. А щоб упаковка справді продавала, вона повинна відповідати декільком базовим принципам:
Звісно, привабливий зовнішній вигляд відіграє величезну роль, але при виготовленні упаковки не слід забувати також про функціональні особливості.
Брендовий стиль і колір
Упаковка – елемент візуалізації бренду. Навіть якщо дуже хочеться, ігнорувати корпоративні кольори не варто.
В іншому краще використовувати перевірені часом вдалі поєднання. Не потрібно бути дизайнером, можна просто знайти в інтернеті приклади вдалих поєднань кольорів.
Золоте правило – не більше п’яти кольорів (не рахуючи розтяжок) і близько семи візуальних елементів (написів або зображень). Чим менше і простіше, тим краще. Проте, занадто багато ахроматичних кольорів (відтінків сірого) зроблять ваш товар невидимим.
Матеріал упаковки
Вдало підібраний матеріал відіграє суттєву роль у створенні стильної, привабливої і практичної упаковки. Серед матеріалів найчастіше використовують:
Картонна упаковка використовується в косметичному, фармацевтичному, харчовому бізнесі, а також для збереження сувенірної продукції, сипучих товарів і тощо.
Виробництво упаковки з мікрогофрокартону характеризується створенням легкого, але міцного продукту, здатного всіляко захистити товар від пошкоджень під час завантаження / розвантаження, а також перевезення. Наявність гофри створює амортизаційний ефект, який і захищає товар. Крім того, упаковка з мікрогофрокартону має привабливий зовнішній вигляд.
Оздоблення упаковки
Упаковка є важливим маркетинговим інструментом, що дозволяє просувати різноманітні товари. За допомогою сучасних технік друку і нового обладнання, на упаковку можна нанести абсолютно будь-яке зображення чи декор. При цьому не важливо, яка ця упаковка – великого або маленького розміру, простої або складної конструкції. Для оздоблення використовуються такі техніки:
Де замовити упаковку?
Замовити упаковку, коробки і етикетки для товару у Львові та інших містах України, можна у компанії Бест Друк. Наші фахівці нададуть вам безкоштовну консультацію і допоможуть з дизайном і вибором матеріалів. Зателефонуйте до нас 068 455 66 05 або оформіть замовлення на сайті.
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.