Поліграфія залишається найбільш оперативним видом реклами, а листівка – найпростішим і недорогим способом донесення інформації до споживача. Це універсальний метод, яким користуються виробники продукції і комерсанти: від приватних підприємців до корпорацій.
Що таке листівка? Важливо розуміти, що виготовлення рекламної листівки вимагає знань і навичок, які допоможуть продати ваш товар на ринку.
Відповідно до завдань носіїв і особливостей оформлення виділяють різні види рекламних листівок.
Види листівок за призначенням
Види листівок для реклами класифікуються відповідно функцій цієї поліграфічної продукції. Рекламні листівки використовуються для:
Залежно від призначення рекламної листівки слід підбирати її дизайн і оформлення. Приклад листівки для сповіщення про початок знижок – невеликий аркуш паперу у євроформаті 21х10, з мінімальним візуальним оформленням, яскравим текстом, який максимально інформує цільову аудиторію.
Для масової реклами листівки роздаються в місцях великого скупчення людей, інакше в їх виготовленні не буде ніякого сенсу. Завдання цього виду листівок – охопити максимально велику аудиторію. При роздачі варто враховувати цільових споживачів. Літнім людям, наприклад, не варто пропонувати рекламу суші-бару, а студентам – дорогого постільної білизни.
Листівки для адресної реклами є допоміжним рекламним методом, який додатково інформує про той чи інший продукт.
Флаєри, як дуже важливий підвид рекламної листівки, найчастіше використовуються для оповіщення про певний захід або акції, разові події або тимчасові активності – вечірки, розіграші, розпродажі.
Формати листівок
Найбільш популярні формати – А5 і А6, рідше А4, а для виготовлення флаєрів часто використовують формат 21х10. Вибір формату і розміру листівки залежить від обсягу інформації, яку потрібно розмістити на рекламному носії. Ви можете вибрати також листівку нестандартного формату, яка відповідатиме особливостям дизайну чи іншим потребам.
Дизайн листівок
Розглядаючи, які бувають листівки, з точки зору дизайну та оздоблення виділимо:
Макет листівки можна розробити самостійно або доручити професіоналам. Результат роздачі мініатюрних рекламних носіїв залежить багато в чому від особливостей подачі інформації. Вона повинна бути:
Щоб флаєр був помічений вашою цільовою аудиторією і клієнти прийшли саме до вас, необхідно реалізувати ряд правил. Довгий текст на флаєрі, надрукований дрібним шрифтом, ніхто не читатиме. Тому використовують тільки прості речення, короткі списки (наприклад, з перевагами товару або послуги).
Матеріал, викладений в рекламній пропозиції флаєра повинен бути чітким і лаконічним, значущим для клієнта. Саме тому важливо підібрати ключові фрази, які допоможуть донести суть вашої пропозиції. Акценти повинні залучати і концентрувати увагу клієнта на основному реченні. Сама пропозиція має бути ціннісною, зацікавити своїми вигодами і перевагами. А ось використовувати елементи фірмового стилю потрібно з обережністю, особливо в тому випадку, якщо у вашої компанії яскрава кольорова палітра.
Типи листівок можуть бути різними, але на них обов’язково розміщується контактна інформація, адреса, схема проїзду. Інакше, навіть зацікавившись пропозицією, покупець не знайде товар або послугу.
Одним з найважливіших факторів є якість поліграфії, яку ви даєте своїм клієнтам. Адже листівка – це посередник між вами і вашою цільовою аудиторією, який буде асоціюватися з товаром і компанією, а тому не варто економити на якості друку.
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.