Бест-Друк продовжує розповідати про тенденції друку в 2019 році. І сьогодні ми хочемо звернути увагу на основний аспект роботи із клієнтами, який поширюється не тільки на типографічні та поліграфічні компанії, але й на весь маркетинговий ринок, загалом.
Одним із таким трендів є безпосереднє звертання до клієнтів. Якщо до цього часу, в рекламі активно використовувалася стратегія звуження цільової аудиторії та націлення на певний сегмент людей – то зараз важливо звернутися до кожної людини, які точно зацікавляться Вашими послугами. І, бажано, щоб це звертання було індивідуалізовано та персоніфіковано. Як досягти цього ефекту при друці? Слід звернутися до унікальної наявної інформації про клієнта.
Персоналізація (друк змінних даних) – це друк унікальної інформації на кожному виробі. Рахунки за комунальні послуги, які приходять щомісяця на Ваш адрес, містять безліч унікальної інформації (ПІБ, штрих-код, сума тощо).
В чому важливість?
В прийдешньому році звернення до клієнта на ім’я – буде одним із найважливіших аспектів. Психологія пояснює це тим, що кожен із нас бажає відчути свою значущість та унікальність. Тому розміщення ексклюзивного номеру знижки на флаєрах, QR-коди та нанесення деталей, які підкреслюють вподобання, звички чи споживача.
Саме тоді, коли Ваш клієнт отримує адресований йому хенгер, відкриває іменний блокнот чи бачить флаєр, який вирішує саме його “біль” – тоді він відчуває турботу та виділяє більше уваги саме до Вашої продукції. Це індивідуальне відношення допомагає відчувати себе кращим за рахунок Вашої підтримки. І цей фактор підвищує лояльність на тривалий період.
Персоналізацію можна розділити на:
- графічну інформацію (фотографія)
- текстову інформацію (адреса, ПІБ, назва компанії)
- стиль оформлення документа
- колірне оформлення
- наявність індивідуального QR-кодування або штрихового кодування
Коли використовувати друк персоніфікованих даних?
Пам’ятайте, що будь-яка інформація про Ваших клієнтів і перспективах, яку Ви друкуєте буде більш оптимізована з точки зору маркетингу. Таку стратегію слід використовувати для:
- Крос-продажів / Up-продажів
- Представлення нової продукції чи послуги
- Нагадування про те, що стікає термін гарантії
- Спеціальні акції та пропозиції
Як друкуються змінні дані?
Для різних тиражів використовуються різні способи друку.
Кольоровий друк невеликими тиражами – цифровий спосіб друку. Листівки, запрошення, скретч-карти, квитки на різноманітні івенти. Такий друк та персоніфікація виробляються паралельно. Тому виготовлення такої поліграфії швидке, при тому й якісне.
Чорно-білий цифровий друк. Використовується для будь-якого виду ч/б персоналізованої продукції: рахунки, виписки, листи та ін.
З плюсів слід зазначити високу швидкість виготовлення та низьку ціну.
Комбінований спосіб друку (офсет + цифровий друк).
Тираж виготовляється офсетним способом і потім наноситься ч/б персоніфікована інформація цифро- вим способом.
Використовується для великих тиражів персоналізованих виробів, наприклад, кольорові флаєри зі штрих-кодом. Також при друку на кольорових фірмових бланках.
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.