2019-ий вже зовсім близько. Що це означає? Прийшов час запустити гід поліграфічними трендами прийдешнього сезону.
Розпочнемо нашу рубрику із огляду нових віянь на візитні картки. Тим більше, – це та продукція, яка дозво- ляє втілити в життя всі найсміливіші ідеї замовника, експериментувати із формою та є однією із найбільш затребуваною на ринку поліграфії.
Розмір візитки
У 2019 всі так само залишаться популярними американський і європейський розміри візиток – 50х89 мм. і 55х85 мм., відповідно. Але дизайнери радять не сліпо слідувати стандартам, а підійти до друку креативно.
В цьому році вітатимуться візитки із заокругленими краями та нестандартні форми. Можете провести есперемент та надрукувати візитки двох типів та поглянути, який із них “розходиться” краще.
Такий підхід точно зацікавить ваших партнерів та клієнтів і неодноразово згадається протягом періоду Вашої співпраці.
Подумайте на що Ви ставите ставку, продаючи свій продукт, адже можна створити дизайн, який відтворюватиме форму флаконів для парфумів, будинків, смартфонів, вазонів чи звичайних тарілок. Все це піде тільки на руку Вашої впізнаваності на ринку. До того ж ця тенденція точно залишиться актуальною протягом 2019 року.
Щодо товщини, то, чим тоншою буде Ваша візитна картка – тим краще, адже нікому не хочеться забивати гаманець товстою поліграфією.
Пам’ятайте про те, що використовувати візитку потрібно максимально ефективно: тому заповніть її із двох сторін ?
Яскраві кольори
Головним кольором 2018, на думку інституту Pantone, був ультрафіолет. В 2019 тренд на яскраві фарби продовжується.
Pantone назвав десять головних кольорів майбутнього року, серед яких: червона груша, героїчний мак, цейлонський жовтий і зелений квезаль. У дизайні вітаються яскраві кольори, сміливі поєднання тонів та виразність деталей.
Не втратить в майбутньому році свою актуальність і градієнт, який дозволяє створювати унікальну, яскраву поліграфію. До того ж свої позиції збереже популярний прийом – фарбування країв візиток. Особливо вигідно він виглядає при використанні контрастних кольорів, золота або срібла.
Шрифт
У 2019 збережеться тенденція використання масивних шрифтів на візитках. “Чим масивніший та виразніший шрифт – тим краще”, – приблизно так звучить головний девіз прийдешнього року.
Матеріали
У новому році при дизайні візиток слід зробити ставку на креативність.
Крафт збереже свою популярність, але втратить позиції, поступившись оригінальнішим рішенням. Головний тренд нового сезону – прозорі матеріали. Вітаються будь-які візитки з незвичайною поверхнею і різноманітними текстурами.
Післядрукарська обробка
Незалежно від того який тип друку ви вибрали: цифровий чи офсетний – додати виробу завершеного зовнішнього вигляду зможе тільки післядрукарська обробка.
Зверніть увагу, що у 2019-му на піку популярності будуть візитки з золотим, або срібним тисненням, конгревом, а також фігурною вирубкою. Популярною тенденцією залишиться інтерактив. Тому візитки з віконцями, пазлами, рухомими елементами точно залишаться актуальними протягом усього року.
Беріть тренди на озброєння та готуйте нові, яскраві дизайни.
Ми чекаємо на Вас та Ваші ідеї у нашому офісі. Заходьте в гості!
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.