До історії створення:
Наклейка – унікальний винахід. Як мінімум, тому, що важко сказати хто саме є її творцем.
Лікар-фармацевт Оскар Тропловіц в кінці ХІХ століття задумався про те, як прикріпити медичний пластир до тіла своїх пацієнтів. Так завданням його життя став винахід клею, який не подразнюватиме шкіру. Клей був винайдений, проте став не пригодним для медичних цілей. Замість того, аби забути про свій винахід та розпочати роботу заново – Тролловіц та його команда випустили на ринок клейку стрічку для швидкого ремонту велосипедних шин.
Відтоді і до наших днів, вже більше 120 років рецепт клею залишається незмінним. Звісно, відбувалися деякі модифікації, через умови експлуатації наклейки на автомобілі чи побутову техніку зараз мають дещо видозмінену рецептуру, проте основні інтредієнти та спосіб приготування залишається незмінним.
Щодо “друку наклейок”. В науковій літературі цей термін з’явився в 90-х роках XIX століття. Але комерцій- ний випуск продукту розпочався лише в 1935 році. Стентон Евері – молодий та енергійний підприємець проходив повз кіоски з фруктами, овочами та квітами. Щоб привернути увагу клієнтів та виграти конкуренцію, продавці прикріпляли до дерев’яних ящиків невеликі картки з описом продуктів, намагаючись закріпити їх за допомогою резинового клею. Але сильному вітру було байдуже на ці старання.
Дивлячись на це, Евері подумав, що було б непогано придумати спосіб надійного прикріплення етикеток. Рішення не змусило себе довго чекати: клей необхідно наносити на папір завчасно, а не в момент наклеювання. Проте з часом з’явилося нове завдання: зберегти клейкий шар від передчасного висихання.
Як саме Евері добився цього ефекту історія замовчує. Відомо одне: перша наклейка викликала справжній фурор. А сам Евері створив фірму Avery Dennison та набрав в неї першокласних фахівців. Саме вони винайшли кілька технологій, якими виробники стікерів користуються донині. Це висікання і надсічка, ротаційна висічка, нанесення синтетичного клею та інші.
Але й це ще не все. Сучасні стікери винайшов лікар Спенс Сільвер, який вирішив покращити клей для скотчу. Новий клей добре тримався на будь-яких поверхнях. Але Спенс Сільвер так і не вигадав, що робити з своїм винаходом, тому й вирішив відкласти рецепт до кращих часів.
Кращі часи настали в 1973 році, коли Арт Фрай, знайшов застосування винаходу свого колеги. Фрай був учасником церковного хору і скаржився Сільверу на те, що постійно втрачає закладки і довго не може знайти у Псалтирі потрібну сторінку. Разом колеги вирішили наносити клей на паперові закладки.
І лише через 7 років, в 1980, Спенсу Сільверу вдалося переконати босів своєї компанії випустити наклейки в масовий продаж.
Всього за рік стікери стали найбільш продаваним товаром і принесли величезний прибуток. Вже через 3-4 роки наклейки за тим самим рецептом з’явилися в асортименті інших друкарських компаній.
Роль наклейок та етикеток в маркетингу часто недооцінюють. Багато компаній вважають, що наклейки виглядають дешево, а це, в свою чергу, може негативно позначитися на іміджі компанії чи бренду. Але це зовсім не так! І ми спішимо довести чому наклейки – це ефективно.
7 креативних способів використати наклейки для Вашої реклами
Спробуйте надрукувати найпростіші паперові наклейки з інформацією про Вашу продукцію.
Саме цей вид поліграфії сприяє підвищенню іміджевості компанії, гарантує їй постійну рекламу та може стати хорошим сувеніром, який Ваші клієнти розміщуватимуть на своїх ноутбуках та інших мобільних гаджетах ?
Наклейки на підлогу зазвичай виготовляються в форматі 3D.
Змушують зупинитися та звернути увагу на закладену ідею. Часто такий вид поліграфії направляють потенційного клієнта до місця його розміщення, адже вражають зовнішнім виглядом, який хочеться сфотографувати та поширити.
Створюйте ігрові наклейки та залишайте на них унікальну інформацію.
Це може бути лого, контакти, номер телефону.
Добре з цим справляється надрукований QR-код. А ще бонусна ідея: створити квест для потенційних по- купців, які йтимуть шляхом залишених Вами підказками-наклейками, які розповідатимуть про те, як купити бажаний товар за акційними пропозиціями та підводитимуть їх до місця Вашого розташування:)
Вінілові стікери.
Якщо Ви звернете увагу – побачите, що такі наклейки присутні практично всюди: від стелі до підлоги, від дверей магазину до полиці з товарами. Ці яскраві плівки розкажуть про знижки, походження товару, місце безкоштовного Wi-Fi.
До того ж їхнє виробництво достатньо бюджетне. Тому можете дозволити ці наклейки в залежності до ситуацій та інфоприводів.
Рекламні наклейки на вітрини.
Від найменших стікерів з інформацією про знижки до широкоформатних картин, які закривають всю поверхню. Таке рекламне полотно вирішує питання декору приміщення. А вірно підібране зображення заманюватиме клієнтів саме до Вашого закладу.
Рекламні наклейки на скло також здатні виконати безліч функції.
Шукаєте стильне рішення – наклейте емблему корпорації. Оформлена в такий спосіб вітрина приверне увагу до товару. Наклеївши її на скло автомобіля, – Ви станете джерелом інформації для інших водіїв.
Використайте об’ємні наклейки.
Вони завжди виграшно виглядають за рахунок свого вигляду. Ефект досягається за рахунок лупи, збі- льшуваної плівки, яка з’являється через застиглий шар смоли на поверхні наклейки
До того ж, наклейки – це найбільш універсальна, доступна та довговічна поліграфія. Виготовляючи її, Ви розповсюджуєте рекламу про себе навіть тоді, коли не здогадуєтеся про це.
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.