Часто шрифт стає одним із основних, якщо і не головним, інструментом дизайнера. Від шрифтової частини логотипу залежить 80% успіху, а графічні елементи та кольорові акценти лише підтримують та доповнюють його.
Цей ж нюанс стосується й макетів, які згодом будуть надрукованими. В залежності від того, який шрифт Ви виберете для реклами своєї продукції – зміниться її сприйняття та навіть відсоток здійснених покупок.
Сьогодні ми обрали кілька непересічних шрифтів, які здатні привернути увагу до Вашої поліграфії!
SANS FORGETICA
Нещодавно цей шрифт викликав справжній фурор в дизайнерському світі. Sans Forgetica був розро- блений групою дослідників з університету Мельбурн, аби полегшити процес запам’ятовування нової інформації.
Провівши ряд досліджень, творці шрифту зрозуміли, що для того, щоб зробити навчання простішим – можна ускладнити сприйняття тексту. Для цього вони нахилили літери на 8 градусів вліво і встановили пробіли. Тести показали, що надрукований цим шрифтом текст запам’ятовується на 7% краще, ніж у випадку зі стандартними шрифтами.
Довготривале читання з Sans Forgetica, швидше за все, викличе головний біль, тому успіхом він користуватиметься тільки у тих, хто хоче швидко запам’ятати інформацію.
BRAND NEW ROMAN
Безрезультатний, але все ж досить кумедний шрифт, який створила Діджитал-студія Velocity. Слова, написані Brand New Roman, буквально складаються з логотипів відомих брендів. Команда студії каже, що ця ідея – іронія над сучасним капіталістичним світом.
FS BENJAMIN
Студія DixonBaxi отримала нестандартне замовлення – передати в шрифті культуру і енергію Лондона. Тому команда дизайнерів вирішила створити 12 різних варіацій шрифту і записати звуки мегаполісу на 12-ти пластинках. На обкладинці кожної з них використовується варіація FS Benjamin.
Студія спеціально написала текст уривчасто і застосувала незвичайні патерни, щоб розвинути стереотип про те, що шрифт із зарубками – це нудно і манірно.
ШРИФТИ НА ЧЕСТЬ ЗНАМЕНИТОСТЕЙ
Поуві Польс, дизайнер з Копенгагена, вирішив, що потрібно вшанувати видатних особистостей і створити в їх честь шрифти. По-перше, це дозволить його портфоліо виділитися, а по-друге, чому б і ні? Поуві потрапив в точку – шрифти не тільки зробили його портфоліо яскравіше, але й заручилися увагою користувачів інтернету. Поки що він створив лише два шрифту – на честь Елтона Джона і Білла Гейтса. Але, сподіваємося, скоро ми побачимо більше.
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.