Як привернути увагу до поліграфії? За допомогою оригінальних шрифтів!

Як привернути увагу до поліграфії? За допомогою оригінальних шрифтів!

     Часто шрифт стає одним із основних, якщо і не головним, інструментом дизайнера. Від шрифтової частини логотипу залежить 80% успіху, а графічні елементи та кольорові акценти лише підтримують та доповнюють його.

       Цей ж нюанс стосується й макетів, які згодом будуть надрукованими. В залежності від того, який шрифт Ви виберете для реклами своєї продукції – зміниться її сприйняття та навіть відсоток здійснених покупок.

 

     Сьогодні ми обрали кілька непересічних шрифтів, які здатні привернути увагу до Вашої поліграфії!

SANS FORGETICA

     Нещодавно цей шрифт викликав справжній фурор в дизайнерському світі. Sans Forgetica був розроблений групою дослідників з університету Мельбурн, аби полегшити процес запам’ятовування нової інформації.

     Провівши ряд досліджень, творці шрифту зрозуміли, що для того, щоб зробити навчання простішим –  можна ускладнити сприйняття тексту. Для цього вони нахилили літери на 8 градусів вліво і встановили пробіли. Тести показали, що надрукований цим шрифтом текст запам’ятовується на 7% краще, ніж у випадку зі стандартними шрифтами.

   Довготривале читання з Sans Forgetica, швидше за все, викличе головний біль, тому успіхом він користуватиметься тільки у тих, хто хоче швидко запам’ятати інформацію.

BRAND NEW ROMAN

     Безрезультатний, але все ж досить кумедний шрифт, який створила Діджитал-студія Velocity. Слова, написані Brand New Roman, буквально складаються з логотипів відомих брендів. Команда студії каже, що ця ідея – іронія над сучасним капіталістичним світом.

FS BENJAMIN

     Студія DixonBaxi отримала нестандартне замовлення – передати в шрифті культуру і енергію Лондона. Тому команда дизайнерів вирішила створити 12 різних варіацій шрифту і записати звуки мегаполісу на 12-ти пластинках. На обкладинці кожної з них використовується варіація FS Benjamin.

     Студія спеціально написала текст уривчасто і застосувала незвичайні патерни, щоб розвинути стереотип про те, що шрифт із зарубками – це нудно і манірно.

ШРИФТИ НА ЧЕСТЬ ЗНАМЕНИТОСТЕЙ

     Поуві Польс, дизайнер з Копенгагена, вирішив, що потрібно вшанувати видатних особистостей і створити в їх честь шрифти. По-перше, це дозволить його портфоліо виділитися, а по-друге, чому б і ні? Поуві потрапив в точку – шрифти не тільки зробили його портфоліо яскравіше, але й заручилися увагою користувачів інтернету. Поки що він створив лише два шрифту – на честь Елтона Джона і Білла Гейтса. Але, сподіваємося, скоро ми побачимо більше.