Як надрукувати каталог, який продає?

Як надрукувати каталог, який продає?

     За статистикою каталоги магазину IKEA популярніші за Біблію, тираж якої приблизно 100 мільйонів копій. В той ж час каталоги IKEA друкуються для 180 мільйонів споживачів!

     Еволюція каталогів пройшла довгий період: змінювалися технології друку, поліграфічні тренди та мода на оформлення.

     Незмінним залишалося одне: всі каталоги IKEA викликали фурор.

В чому секрет?

     Каталог – це той “одяг” в якому Ваші партнери та клієнти зустрічають продукцію чи послуги. Тому професійно розроблений дизайн та якісний друк, може не тільки популяризувати конкретний вид товару, але й сформувати позитивний образ, «обличчя» та імідж компанії чи фірми.

    Розробка вдалого каталогу потребує синтезу індивідуального стиль, ретельно відібраної ключової інформації та залучення неординарних ідей. Більше того: каталог – це про продукцію і потенційний покупець, який гортає його в цей момент має захотіти придбати її.

 

     Саме через це каталог мусить:

    • бути зрозумілим
    • містити вдалі фото та точний опис, які гармонійно комбінуватимуться з фірмовим дизайном
    • викликати емоції
    • бути якісно надрукованим

 

     Якщо Ви ще раз прогортаєте зразки каталогів IKEA  – побачите, що вони чітко відповідають цим критеріям. Акцент робиться на меблях, тому одразу зрозуміло з чим Вам пропонують ознайомитися. Всюди присутній фірмовий логотип, доречні зображення, які відповідають трендам свого часу та лаконічні слогани. Кожен, хто тримає цей каталог в руках починає мріяти про те, щоб потрапити в таку ж комфортну кімнату, а люди (на яких, до речі, рідко робиться акцент), не перезавантажують посил та надають обкладинці життя та реалістичності. Це дає змогу уявити свій щасливий побут, який ніби-то можливий саме із меблями даного бренду.

Сучасні тенденції

     Ні для кого не секрет, що зараз дизайнери надають перевагу ненав’язливим дизайнам, які провокують покупця концентрувати увагу на продукті та послугах.

       Не економте сторінки. Ще один сучасний тренд – вільний простір у каталогах. Нехай на одній сторінці буде лише один напис, або фото з коротким текстом.

     Спробуйте замінити багатоелементні фотографії на високоякісні зображення, що відображають ідею і концепцію компанії.

     Ще вагаєтеся? Не варто! Телефонуйте, пишіть та приходьте до нас на консультацію і ми надамо ще більше аргументів на користь друку Вашого каталогу.

Залишити відповідь

останні новини

Secured By miniOrange