Як збільшити продажі за рахунок вдало підібраної етикетки?

Як збільшити продажі за рахунок вдало підібраної етикетки?

      Давайте будемо чесними, більшість із нас все-таки судять про товар за його зовнішнім виглядом. Одна з базових характеристик продукції – етикетка. І ми тут, аби розповісти Вам, що це не просто графічний знак, нанесений на товар, це – його візитівка, яка формує у покупця перше враження від того, що Ви хочете йому запропонувати. Саме від ефекту, який справить товар залежать подальші стосунки  клієнта та вашого товару.

 

Що зробити, аби етикетка саме Вашого продукту все ж таки привернула увагу клієнта? Розповідаємо!

Подбайте про дизайн 

       Для початку, систематизуйте всі свої ідеї та думки та ретельно продумайте над:

    • Цільовою аудиторією, яка купуватиме в вас продукцію.
    • Розміром, формою та структурою продукції, щоб етикетка і контретикетка (яка розміщується на “спинці” товару та містить основні його характеристики) виглядали доречно та органічно.
    • Єдиною, унікальною художньою стилістикою, яка буде сповіщати та викликати асоціації про вашу продукцію. Важливо розуміти чи гармонійно виглядатиме дизайн етикетки та логотип. Якщо логотип Вашої продукції кольоровий – він не надто адекватно виглядатиме із чорно-білими зображеннями та навпаки.

     Після цього – звертайтеся до дизайнерів, які розроблять етикетку, відповідно до Ваших побажань. Узгодьте всі можливі трюки із дизайнерами та поліграфічними компаніями.

Кольористика

       Вам відомо що 85% покупців вибирають товар, виходячи із асоціацій та власних вподобань того чи іншого кольору? Ні? Значить слід ознайомитися із тим, як це працює!

     Дослідження показали, що випічка та різноманітні солодощі найкраще смакують із коробок чи тарілок рожевого кольору. А червоні етикетки, в свою чергу, здатні швидко привернути увагу покупця. Говорять. що саме цей колір здатний пришвидшити метаболізм та викликати апетит. Якщо у вас кондитерська продукція – задумайтеся про те, щоб етикетка містила відтінки рожевого та червоного. Заразом, перевірите достовірність цих досліджень ?

      Найчастіше люди акцентують увагу на жовтих та оранжевих кольорах. Їх часто асоціюють із доступністю та низькою ціною товару.

     Зелений вдало працює у взаємодії з коричневим кольором. Їх використовують для позначення натуральності та екологічності продукції.

   Синій та голубий добре описують ідею інноваційних технологій. Вони несуть в собі надійність та відповідальність та виглядають достатньо дружелюбно практично на будь-якій продукції.

     Зазвичай, чорний колір використовується для того, щоб створити контраст. Проте цим його функції не обмежуються: саме такий фон з поєднанням золотого чи срібного – виражатиме вишуканість та елегантність продукту.

     Та навіть цього мало. Маркетингові дослідження показали, що використання двох кольорів не завжди є ефективним, тому найоптимальнішим варіантом, вважається мікс трьох кольорів.

    Врахуйте колір продукту та його упаковки. Ви не повірите, але навіть популярні напої втрачають свою візуальну привабливість, якщо змінити їхні етикетки та колір пляшки:

       Ще один тренд останніх років – мінімалістичний підхід. Прозора етикетка свідчитиме про відкритість вашого товару, а це має чимале значення для завоювання довіри покупця.

Шрифт та текст

     Зверніть увагу на читабельність тексту. Якщо Ви маєте прагнення розмістити на етикетці велике лого – тоді не “перегружайте” його побічною інформацією. Краще зробити акцент на одній деталі (зображення, слоган, склад), аніж робити етикетку “брудною”, відштовхуючи довіру та інтерес покупця до неї.

     Простота формулювання фрази та лаконічний посил – також дуже важливі при розробці дизайну етикетки. Річ в тім, що при нашому з Вами ритмі життя, текст здатний втримати покупця лише на 2 секунди. І лише тоді, коли він відповідає запитам клієнта – Ваш товар переміститься  в корзину для покупок.

     Аби прописати все задумане –  використовуйте поширенні та зрозумілі шрифти без зайвих елементів. Їхній стиль має відповідати загальній концепції та не “переобтяжувати” продукт, тому не слід вибирати більше, аніж 3 різні шрифти.

 

     Хочете перевірити чи спрацює наш алгоритм? Вперед до нового! Тим паче, Ви вже знаєте, хто може виготовити етикетки на будь-який смак в будь-яких кількостях ?

Залишити відповідь

останні новини

Secured By miniOrange