Топ-6 інформаційних поліграфічних каналів

Топ-6 інформаційних поліграфічних каналів

     Для того, щоб рекламна поліграфія працювала, насамперед, важливо визначити ціль її виготовлення, ідею та посил. Для компаній, які хочуть не тільки стимулювати продажі й рухати торгівлю, але й розповідати про свою компанію, робити розсилки з корисною інформацією чи переліком знижок на продукти – чудово підійде інформаційна поліграфія.

     В цьому випадку недостатньо, щоб  макет влаштовував замовника та подобався дизайнеру. При розробці інформаційної поліграфії слід завжди думати про клієнта: його вподобання, звички, що йому буде цікаво прочитати, на що він точно зверне увагу.

     Звісно, зміст відрізнятиметься в залежності від того, що саме Ви будете вкладати в основну ідею Проте ми відібрали 6 універсальних  інформаційних каналів, які працюють на Вас!

 

Наклейки 

     Наклейки чи стікери — найкращий спосіб передати інформацію про продукт. Навіть, якщо ви заздалегідь нанесли певні дані про товар на упаковку, наклейка дасть змогу закцентувати на визначних моментах, ще раз наголосити на складі, натуральності, унікальності, специфіці технічних даних… Все залежить виключно від Вашого позиціонування

      Додаткова та читабельна інформація допомагає збільшити продажі.

 

Широкоформатний друк

     Цей вид друку передбачає нанесення інформації на різноманітні матеріали для зовнішньої реклами. Стислі терміни та доступна ціна роблять його найкращим вибором для виготовлення фотошпалер, біл-бордів, сітілайтів, реклами на транспорті.

     Перевага широкоформатного друку в тому, що він дозволяє розмістити суттєві об’єми інформації, виділити телефон та контактні дані, продемонструвати високоякісне та детальне зображення товару, тощо.

 

Хенгери 

     Перші хенгери також несли інформативно-комунікативно функцію, сповіщаючи персонал готелю про певну потребу гостя. Згодом, їх функціонал став ширшим, однак інформаційні хенгери й досі користуються неабиякою популярністю.

     Найчастіше, інформаційні хенгери містять необхідну інформацію щодо акцій, знижок та розпродажів. Проте Ви можете покреативити та розповісти в такий спосіб про оновлення товару та новини свого закладу.

 

Вивіски  

      Інформаційні вивіски прийнято вивішувати не вище першого поверху. Використовуючи це вид поліграфії, варто дізнатися нюанси його розміщення, адже часто їх “зчитують”, як рекламу, хоча вона служить виключно для ознайомлення та інформування.

     Для цієї поліграфії характерні: найменування, знаки на позначення товарів і послуг, вид діяльності, час роботи.

 

Стенди

    Поліграфія, яка вже давно зарекомендували себе, один з найефективніших засобів розміщення інформативних матеріалів, презентацій, реклами.

 

Газети 

     Друкуючи інформаційні газети, ви маєте бути готовими до роботи з текстом, зображеннями до нього, цінами та їх взаємодію в кінцевому варіанті. За допомогою газет Ви можете розповісти чи не найбільше про свої товари та послуги, знижки, розпродажі, новинки… Крім естетичного вигляду та недорогої собівартості, така поліграфія легко поширюється “з рук в руки” та через поштові скриньки потенційних клієнтів.

       Інформуйте розумно! Інформуйте з Бест-Друк!

Залишити відповідь

останні новини

Secured By miniOrange