Поліграфія для тих, хто працюєте в сфері HoReCa

Поліграфія для тих, хто працюєте в сфері HoReCa

     Поліграфія для ресторанів, кафе та барів – окрема категорія друкованої продукції з особливою назвою HoReCa (Hotel Restaurant Cafe). Її особливість в тому, що вона ненав’язлива, лаконічна та приємна. І це якраз той випадок, коли деталь працює на стиль, сервіс та бренд.

     Що зробити, якщо Ви працюєте в сфері HoReCa та прагнете покращити свій сервіс та комунікацію із клієнтами? Прочитайте наш допис, який навчить використовувати поліграфію за призначенням.

Види поліграфії

     Отже, у Вас мережа закладів харчування, які об’єднанні спільною ідеєю. Постійні клієнти та постійний потік відвідувачів. Власний стиль, затишок, хороша атмосфера та смачна кухня. І Ви розумієте, що бракує якоїсь невеличкої деталі, яка постійно підтримувати гостинність?

     Швидше за все, Вам треба подумати над індивідуальною поліграфією.

 

Меню

     По-перше, це меню. Кожен гість, який заходить у Ваш заклад так, чи інакше почне розглядати перелік запропонованих страв. І чим активніше Ваше меню притягуватиме погляд та стимулюватиме апетит – тим більша ймовірність того, що гості скоштують більше страв.

     Якщо надрукуватименю для ресторану з якісними фото гастро-шедеврів Вашого закладу – це безпосередньо позначиться на кількості замовлень. Давно відомо, що ціна страв не завжди є головним критерієм вибору. Найчастіше, провідну роль грає бажання насолодитися вишуканою їжею з презентацією, яку людина не відтворить в домашніх умовах.

     Тому, розробляючи меню зверніть увагу на візуальні образи, структуру меню, коротку та вичерпну інформацію, яка не потребує довгих пошуків.

 

Тейбл-тент

     Гості ввійшли у Ваш заклад, оглянулися, обрали зручне місце та очікують на офіціантів. Саме в цей період очікування дуже важливою деталлю є ненав’язливий тейбл-тент. Це коротка інформація про нові страви, спецпропозиції та акції. Людська психологія працює так, що компанії, які приходять в ресторан – практично не поспішають, ретельно вивчають цсі деталі і тейбл-тент не виняток. Навіть в силу початкової незацікавленості – гості все одно звернуть увагу на гарячі пропозиції, які ще й цікаві та вигідні.

     Між іншим, за статистикою більшість відвідувачів замовляють собі страви саме з тейбл-тенту, а не зі сторінок меню.

    Якщо тематика Вашого закладу дозволяє погратися із формою тейбл-тентів – використовуйте паперові прапорці на шпажках, або ж невеличкі гірлянди. На них також можна нанести принт та нагадати про акцію. Якщо Ваш ресторан сімейний – можна подарувати ці атрибути дітям: і сім’я задоволена, і реклама поширилася.

     На цьому етапі в гості гостей потрапляє меню: яке воно буде за структурою та форматом – вирішувати лише Вам. Пам’ятайте, що тут Ви можете приділити увагу деталям та створити меню, яке підкреслює особливості Вашого закладу, пробуджує апетит та красиво виглядатиме на фотографіях клієнтів (не забуваємо про те, що наші гості частенько люблять сфотографувати страви, а «фотогенічне» меню – те, що треба для вдалого кадру).

 

Винна карта

     Окрема історія із винною картою, адже її розробляють окремо від основного меню. Здивувати сучасного гостя важко, але можливо.

     Візьміть на озброєння дизайнерські проекти, які точно надихнуть Вас на створення чогось оригінального та непрохідного. Звісно, винна карта має відповідати стилістиці закладу і чим ширше Ви її використовуватимете, – тим активніше запам’ятається візуальна складова Вашого закладу.

     До речі, про вино, для його оформлення існують  некхенгери, які нагадують краватки з щільного паперу або картону. Саме ця поліграфія забезпечує презентабельний вигляд і повідомляє іміджеву інформацію. Більше того, для гостей, які придбали пляшку вина у Вашому закладі можна упаковувати її в фірмовий крафтовий пакет з логотипом.

Шелфтокери

     Якщо у Вас є прилавок з тістечками –  задумайтеся про використання шелфтокерів. Вони знадобляться, якщо потрібно розповісти деталі спецінформації, або анонсувати нову ціну. Зробивши цю поліграфію яскравою та помітною – ви не просто проінформуєте відвідувачів про унікальну пропозицію, але й піднімете продажі солодощів.

 

Рахунок

     Варто подбати й про те, щоб відмінне враження про Ваш сервіс супроводжувалося до кінця. І фінальний штрих в цій історії – презентабельний рахунок, виконаний в фірмовій стилістиці  закладу.

Залишити відповідь

останні новини

Secured By miniOrange