Упаковка, як елемент візуального маркетингу

Упаковка, як елемент візуального маркетингу

     У вас було таке, що ви заходили в магазин, обирали бажаний товар, а коли продавці поміщали його в паперову обгортку – розчаровувалися та засмучувалися через зовнішній вигляд упаковки?

     Так-так, зіпсувати позитивне враження від покупки дуже просто. Але завжди є вихід! Оригінальна та цікава упаковка не просто сприяє візуальному задоволенню від придбання того чи іншого товару, але й неодноразово нагадуватиме про Вашу продукцію. По-перше, небанальні коробки можуть неодноразово використовуватися самим покупцем, по-друге, вони здатні служити засобом для транспортації подарунків своїм друзям, а це вже пряме звернення до потенційних клієнтів. І варто подбати, щоб це звернення володіло всією необхідною інформацією.

Основні характеристики функціональної упаковки:

      • має позитивний вплив на сприйняття товару
      • захищає  продукцію від пошкоджень
      • привертає увагу потенційних клієнтів
      • забезпечує інформативність

     Гаразд, з цим розібралися. Прийшов час розглянути приклади!

     Ось Ви придбали квіти і тепер думаєте як доставити їх на свято, щоб не зіпсувати в дорозі. З оригінальною упаковкою це просто та зручно! Таке рішення не тільки виглядає красиво, але й проявляє турботу за емоції того, хто даруватиме та отримуватиме букет.

     Для мініатюрних товарів є ідея зробити упаковку-шкатулку, яка потім слугуватиме для зберігання різноманітних дрібничок.

    Не завжди є змога зробити свою упаковку функціональною чи практичною, але завжди є шанс потурбуватися про її естетизм.

       Така стилізація коробки виділяє продукцію ще до її розпакування. Придивіться самі, ці лінії – це чудовий приклад того, що краса в деталях. Мінімалістичний та лаконічний малюнок на коробці є продовженням логотипу компанії. Такий підхід свідчить про уважність до споживача, адже якщо власник дбає навіть про візерунок на коробці, значить й до розробки товару приклалася рука професіоналів.

     Зручна, екологічна, функціональна коробка для футболки. І головне – навіть після того, як одяг зноситься – для такого тубусу можна вигадати безліч інших застосувань.

       Надіємося, ці  приклади надихнули Вас на розробку індивідуальної коробки!

      А якщо Ви вважаєте, що для цього ще рано – розпочніть із розробки стікерів у фірмовому стилі продукції. На них також можна розмістити лого, назву та слоган, а головне – їх можна наклеювати на будь-яку коробку чи пакет.

 

Спробуйте відрізнятися і Ви відчуєте, як змінюються продажі Вашого товару!

Залишити відповідь

останні новини

Secured By miniOrange